Bakıyorum bazen etrafıma diyorum neden böyle? Ben mi? farklıyım yoksa insanlar mı?...
            Çok çelişkiye girmem ama gözlemlediğim insanlar biraz ''benci''.Ben daha lise son öğrencisiyim,belki bazı şeyleri anlamak veya görmek için bazı şeyleri tecrübe etmem gerekiyor.En basiti bir öğrenci olarak söylüyorum sınavdan çıktıktan sonra bazı arkadaşlarımda bunu gözlemledim.Çocuk sadece başkasından bir fazla doğru yaptım diye yada o yanlış yaptı,o taktir alamıyor,o sınıfta kalıyor diye seviniyor. Neden bir insan arkadaşı için kötülüğünü ister ki ?Peki kötülüğünü isteyince onun arkadaşımı oluyor yoksa düşmanımı?...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar