Sizce Dünya Neden Böyle?Bence Dünya Çok Güzel bir yer ama bazı İnsanları,Ülkeleri hatta Kıtaları çıkardığımızda gerçekten güzel bir yer.Bazen bir şeyin olumsuz yönünü görmek yerine olumsuzlukları çıkarıp ta bakmak gerekebilir.Ben sadece Dünya için genelleme yaptım bunu günlük hayatınızda bir çok şeyde kullanabilirsiniz.Böyle hayatınızda kötülükler ve olumsuzluklar yerine kötü şeylerin az da olsa doğurduğu iyiliklere bakmalıyız.Bir çok kötülük iyi sonuçlar doğurmuyor,ama bu kötülüklere karşı savaşmak yerine oflayıp puflayıp yerimizde oturursak iyilerin hakim olacağı yerde kötüler ve zalimler olması çok normal.
Mesela sınıfınızdaki bir çocuk olabilir herkesi dövüp veya para isteyip sorun çıkartır.Sen ne yaparsın peki?Benden İstemesin,Bana vurmasın diye içinizden dua eder ve onun olduğu yerlerden uzak durursun.Diyeceksin ki ''Ya kardeş çok biliyorsan gel sen döv ben dayak yemeye meraklı değilim '' diyeceksin.Haklısın da bunda, ben gelmeye bilirim ama şöyle bir hesap yapayım size bir sınıfta belki ortalama 12-13 erkek varsa ve aralarından 1 kişi 10 kişiye  karşı zalimlik edip dövüyorsa 10'uzu birden dövebilir mi?Hayır!Dövemez.O yüzden zalimlere karşı bir ve tek olmalıyız Dünyada, aynı sınıftaki zalim kişilere durduğumuz gibi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar