Uykun geldi ve bir an önce yatağa girip uyumak için sabırsızlanıyor'sun kafanı yastığa koydun ve tam onda aklına bir şey geldi Neden Her şeyin Merkezinde daire Yatar?
   Benim böyle oldu Şahsen sizin başka konu hakkında gelmiştir eminim.Ramazan Ayındayız saat 3 civarı sahurdan sonra uyumak istedim ve kafamı yastığa koydum olan o anda oldu.Aklıma bir anda gezegenler neden yuvarlaktır dedim,kalktım bilgisayarı açtım ve baktım kısacası gezegenlerin kendi etrafında ki dönüşlerinde kaynaklı olduğu yazıyordu sonuçta gezegenler kusursuz bir daire değildi ama yinede aklıma takıldı.Sadece düşündüm belki yarım saat belki bir saat şu sonuca vardım;Maddenin en küçük yapı birimi atomdur.Atomda dairelerden oluşur.Ekseni onun çekim alanı,çekirdeği.Sonra atomu başka bir şeye benzettim.Güneş Sistemine, sonra daha sonra ise galaksiye...Daha Çok düşündüm Neden Böyle? Neden Daireseldi? Sonra dairenin içine indim ve şu aklıma geldi,daire de altın oran vardır bu kusursuzluğu,mükemmelliği temsil ediyordu başka ne vardı pi sayısı vardı,oda sonsuzluğu işaret ediyordu.Anca anlamaya başladım sonuçta bizi ve evreni yaratan yüce ALLAH dır.O kusursuzdur O sonsuzdur Tabi ki Yaptığı eserlerde bunun izlerini bulabiliriz.sonra her şey yerli yerine oturdu.Neden Her şeyin merkezinde daire olduğunu anladım ve buna ''SONSUZ MÜKEMMELLİK'' adını verdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar