Hiç Düşündünüz mü biz ülke olarak neden böyleyiz.Yani daha çok hazırcılığa yatmış bir vaziyetteyiz.Ülkemin insanın düşüncesi şu ''Ya bu ülkeye çöpçü de lazım tamircide'' diye laf yaparlar ve zamanlarını heba ederek hem kendilerine hem de ülkenin geleceğine yazık ederler.Yav kardeşim bu kadar kıt görüşlü müsün? O arabayı tamir eden değil ÜRETEN ol,O çöpü toplayan değil o çöpe attığın ambalajı sen ÜRET .Elin Gevuru yapmaya, biz onu almaya bayılıyoruz.Bazı şeyler yapmamız şarttır ama böyle diyerek bir yere varamayız.çünkü bu ülkenin ''Eğitim Sistemi'' böyle olmaya devam ederse bırak üretmeyi yakında okumayı da unuturuz.Eğer Ülke iyi bir gelecek istiyorsa iyi bir gelecek planlıyorsa ülkenin gençlerine yapabilecekleri en üst düzey yatırımı yapmaları gerekir.Şuan da yapılacak bir şey olmadığı için tek yapmamız gereken ÇALIŞMAK.Arkadaşlar bu boktan sistemin şimdilik kurallarına uyup kendimizi bu sistemdeki dipsiz çukurdan çıkarmalıyız.Çıkardığımızda bitecek mi?tabi ki de hayır.Bitmeyecek Şuanda Ülkenin bir genci olarak bu ülkenin geleceğinin bir parçası olarak tek hayalim ülke de sistemleri en üst düzeye çıkarmaktır.Bu da tek başına olacak iş olmadığı için bütün gençler olarak sadece ÇALIŞMALIYIZ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar